Restauratieatelier en museum voor graftrommels zijn ondergebracht in de

Nederlandse Stichting tot behoud van de Graftrommel

Adres: Bergveenweg 1, 9341 TE  Veenhuizen

Secretariaat: Pieke van Doorn – Witteveen,

Bergveenweg 1, 9341 TE  Veenhuizen.

Mobiel: 06-13799974

Inschrijving bij de Kamer van Koophandel: 63219727

bankrelatie: NL84RABO0101814496

E-mailadres: stichtinggraftrommel@gmail.com

Openingstijden restauratieatelier / museum

Elke donderdag van 11.00 uur tot 17.00 uur en op afspraak.

In de wintermaanden alleen op afspraak.

Entree

De toegang tot het atelier / museum is gratis. Een vrijwillige bijdrage ter ondersteuning van de restauratiewerkzaamheden wordt zeer op prijs gesteld.

Routebeschrijving

–    Vanuit Groningen en Zwolle: volg de A28. Neem bij afslag 33 de N371 richting Smilde. Volg de borden Norg (N373) en vervolgens Veenhuizen (N919). In Veenhuizen volg borden "Derde Gesticht". Sla in Veenhuizen rechtsaf de Laan Weldadigheid in. Ga aan het eind linksaf de Eikenlaan in en neem de eerste weg rechts: de Oude Norgerweg. De tweede verharde weg aan de linkerkant is de Bergveenweg.

–    Vanuit Steenwijk en Heerenveen: volg de A32. Neem bij Wolvega op afslag 8 de N351 naar Oosterwolde en vervolgens de N919 naar Veenhuizen. In Veenhuizen volg borden "Derde Gesticht". Sla in Veenhuizen linksaf de Laan Weldadigheid in. Ga aan het eind linksaf de Eikenlaan in en neem de eerste weg rechts: de Oude Norgerweg. De tweede verharde weg aan de linkerkant is de Bergveenweg.

–    Vanuit Joure en Groningen: volg de A7. Neem bij Drachten op afslag 30 de N351 naar Oosterwolde en vervolgens de N919 naar Veenhuizen. In Veenhuizen volg borden "Derde Gesticht". Sla in Veenhuizen linksaf de Laan Weldadigheid in. Ga aan het eind linksaf de Eikenlaan in en neem de eerste weg rechts: de Oude Norgerweg. De tweede verharde weg aan de linkerkant is de Bergveenweg.

Routebeschrijving